Νέα γέννα στο Κέντρο Αναπαραγωγής και Επαναδιάδοσης Ελληνικού Ποιμενικού

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Γέμισε κουταβάκια και πάλι το Κέντρο Αναπαραγωγής και Επαναδιάδοσης Ελληνικού Ποιμενικού στην Αγραπιδιά Φλώρινας καθώς η Φιόνα ζευγάρωσε με τον Στράτη! Πρόκειται για δύο από τους Ελληνικούς Ποιμενικούς γεννήτορες του Κέντρου.Τα κουταβάκια είναι 6 θηλυκά και 3 αρσενικά και θα δοθούν σε κτηνοτρόφους του δικτύου, μόλις συμπληρώσουν 9 εβδομάδες ζωής.

This entry was posted in Ελληνικός Ποιμενικός. Bookmark the permalink.

5 απαντήσεις στο Νέα γέννα στο Κέντρο Αναπαραγωγής και Επαναδιάδοσης Ελληνικού Ποιμενικού

  1. Ο/Η ΔΗΜΗΤΡΗΣ λέει:

    ειναι υπέροχα μακάρη να έπερνα ενα έχο την Μητέρα μου που έχη σωβαρό πρώβλημα με την αλεργία της

  2. Ο/Η ΑΞΙΩΤΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ λέει:

    ΕΧΩ ΕΝΑ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΣ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΦΥΛΑΚΑ ΣΚΥΛΟ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΧΩ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΛΕΠΟΥΔΕΣ ΑΣΒΟΥΣ ΚΑΙ ΝΥΦΙΤΣΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΚΟΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΝΕΛΙΑ .ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΠΟΙΜΕΝΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΚΤΟΥΡΟ.

    • Ο/Η arcturos λέει:

      Για το θέμα αυτό θα πρέπει να καλέσετε στο 2386041500

    • Ο/Η Μαρία λέει:

      Χαρίζω θηλυκό ποιμενικό ενός έτους.Είναι καλός φύλακας.Αν ενδιαφέρεστε επικοινωνήστε στο 6980525030.

Σχολιάστε

