Διαγωνισμός «Το παζλ της καφέ αρκούδας»

Στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που υλοποιείται στα Notos Galleries οι μαθητές των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού συμμετέχουν σε ένα διασκεδαστικό διαγωνισμό: Το παζλ της καφέ αρκούδας.

Τα παιδιά δημιουργούν ένα επιδαπέδιο παζλ, το οποίο απεικονίζει την καφέ αρκούδα στο φυσικό της μέγεθος.

Tο παιχνίδι αυτό θα έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα. Οι 3 πρώτες τάξεις (μία από κάθε κατηγορία) που θα καταφέρουν να συναρμολογήσουν το παζλ στο λιγότερο δυνατό χρόνο θα κερδίσουν δώρα, αναμνηστικά ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ για τη σχολική τους τάξη. Παρακολουθήστε τους χρόνους που κάνουν τα τμήματα και δείτε το νικητή!

Δ’  ΤΑΞΗ

Ημερομηνία  Σχολείο Χρόνος
6/12/2011 54ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 14’00»
6/12/2011 Δ1 33ο Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης 9’55»
8/12/2011 5ο Δημοτικό Σχολείο Ευκαρπίας 9’50»
8/12/2011 44ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 10’59»
8/12/2011 3ο Πειραματικό Σχολείο Ευόσμου 9’15»

E’  ΤΑΞΗ

Ημερομηνία  Σχολείο Χρόνος
5/12/2011 4ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ευκαρπίας 9’53»
6/12/2011 54ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 7’00»
8/12/2011 80ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 6’35»
8/12/2011 Ε1 41ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης 6’34»
8/12/2011 Ε2 41ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης 6’52»
8/12/2011 44ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 14’19»

ΣΤ’  ΤΑΞΗ

Ημερομηνία  Σχολείο Χρόνος
5/12/2011 4ο Δημοτικού Σχολείου Νέας Ευκαρπίας 7’30»
6/12/2011 54ο Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης 8’05»
6/12/2011 44ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 6’21»
Advertisements
This entry was posted in Χριστούγεννα στην αγκαλιά της αρκούδας. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s