Για το χατίρι της Κατερίνας

Δ1’ τάξη 94ου Δημοτικού Σχολείου

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

Νιώθω υπέροχα, είμαστε επιτέλους στο Νυμφαίο. 6.5.2011. Τέλεια μέρα! Το ξενοδοχείο είναι πανέμορφο. Το δάσος καταπράσινο. Το ταξίδι ήταν λίγο κουραστικό. Δεν πειράζει το ήθελα πολύ. Διάβασα πολλά για τον ΑΡΚΤΟΥΡΟ και δεν κρατιόμουν από την αγωνία μου να δω τις αρκούδες .

θα στα πω μετά. Φιλιά.

Σήμερα είναι Σάββατο. Έχω ξυπνήσει απ’ της εφτά .Οι μεγάλοι κοιμούνται ακόμη. Εγώ όμως ανυπομονώ. Ανδρέας, Γιώργος, Μήτσος, Μανώλης, Τασούλα, Κατερίνα, Γιωργάκης είναι σαν να θέλω να γνωρίσω καινούριους φίλους. Μ’ αρέσει που έχουν ονόματα. Σ’ αφήνω τώρα. Σε λίγο φεύγουμε. Επιτέλους ξύπνησαν! Πρωινό και φύγαμε! Θα τα πούμε το βραδάκι

Φιλάκια

-Τα πόδια μου θεέ μου ! Είπε η μαμά εγώ όμως φίλε μου έτρεξα ,έπαιξα ,έμαθα γνώρισα  και είδα επιτέλους  τόσα πολλά ! Αυτός λοιπόν ο παππούς Ανδρέας είναι η πιο γλυκιά αρκούδα .γέρος είπανε , ο πιο γέρος σε όλη την Ευρώπη .καθόταν η Ήσυχος  και νομίζω πως του άρεσε η συντροφιά μας  . Αλλά μου άρεσε πολύ και η Κατερίνα γιατί ήταν χοντρούλα και ομορφούλα Βλέπω τώρα τις κάρτες που μας έδωσαν και νομίζω ότι όλες οι αρκούδες ήταν ξεχωριστές. Που να στα λέω για το Μήτσο! Τον πήραν από ένα αρκουδιάρη. Τον μετέφεραν στο ζωολογικό κήπο κι αυτός όλο το έσκαγε. Ήθελε δάσος. Άδικο είχε? Γιατί βασανίζουν τα ζώα; Θύμωσα με αυτές τις ιστορίες που μας διηγήθηκαν οι υπεύθυνοι για τη ζωή των άγριων ζώων.  Οι άνθρωποι μου φάνηκαν πιο άγριοι. Α! Ξέχασα να σου πω για το Γιώργο. Είναι μαύρος και γυαλιστερός. Είναι αμερικάνικη αρκούδα. Κι αυτός κατασχέθηκε από αρκουδιάρη. Άραγε πώς έφτασε ως εδώ από την Αμερική ; Ίσως κι ο αρκουδιάρης να τον πήρε από κανένα τσίρκο. Τι να σου λέω τώρα, Αυτό που θέλω οπωσδήποτε είναι να ξαναπάω αύριο πάλι .Θέλω να πω στους γονείς μου να υιοθετήσουμε μια αρκούδα ,μάλλον την Τασούλα γιατί μας είπαν ότι είναι ορφανή. Καληνύχτα αγαπημένο μου ημερολόγιο, νυστάζω…..

9.5.2011.

Επιτέλους  σχολάσαμε!

Στην τάξη έγινε χαμός !Έδειξα όλες τις κάρτες που πήρα  από τον ΑΡΚΤΟΥΡΟ και διηγήθηκα στα παιδιά ότι είδα . Με άκουγαν με ανοιχτό στόμα. Παρακαλούσαμε την κυρία  να πάμε όλη η τάξη ημερήσια εκδρομή στο Νυμφαίο. Περιμένουμε την απάντησή της. Είπε ότι είναι πολύ καλή  ιδέα. Μακάρι να γίνει!

Σ’ αφήνω γιατί  έχω διάβασμα. Θα σου πω τα νέα σύντομα

Φιλάκια

Την ιστορία την έγραψαν οι μαθητές της Δ’ τάξης:

ΟΒΑΝΕΖ ΑΙΒΑΖΙΑΝ
ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΒΑΣΙΛΟΓΛΟΥ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΟΓΙΑΝΝΗΣ
ΜΑΡΙΑ ΓΙΑΒΟΥΡΟΓΛΟΥ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΜΑΛΗΣ
ΑΛΝΤΟ ΓΚΑΡΟΥΓΙΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΚΕΣΤΟΥ
ΣΑΒΒΑΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΩΤΣΙΚΑΣ
ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΘΩΙΔΗΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΕΣΙΔΗΣ
ΙΩΑΝΝΑ ΚΕΤΣΕΤΖΟΓΛΟΥ
ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΚΙΣΣΟΥΔΗ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
ΔΟΜΙΝΙΚΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
ΡΑΔΑΗΛΙΑ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΑΝΝΟΥ
ΕΡΙΣ ΡΑΝΤΙΤΣΗ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΟΡΤΙΚΟΓΛΟΥ

This entry was posted in Τα άγρια ζώα μπαίνουν σε τάξη. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

